Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 martie 2011

zambet de ceara

    Zambet...oh tu zambet de ceara !                                                                 
    Am crezut in tine, crezand ca nu mai doare                                                                  ...
    M-am stors de fiecare strop, murind a cata oara?!?
                                                                   
     Zambet de ceara...ma nasteam si muream                              
      Doar pentru ceea ce langa tine simteam !                             
        Zile senine ori nori pe a ta frunte                           
       Pe toate le-am simtit pe tine iubindu-te...
      Si-acum...imi ceri sa nu mai simt,
     Sa nu mai simta bratele-mi al pielii tale alint ?
    Si buzele sa doara in lipsa alor tale trecere
                                                                                       
                                           Degete sa-mi arda ? cand acum, la final
                                            Pe spatele tau scrisori nescrise, in neguri sa se piarda ?
                                           Si totusi tu zambesti... desi ai uitat sa iubesti...
                                          Nu mi-ai cerut nimic la tine sa schimb
                                          Doar zambetul de ceara cu ingerescul nimb,
                                          Si-adesea cred ca am reusit
                                         Sa misc ceva in tine, desi simtindu-ma mintit... Acum, probabil, razi la soarta
Ferecand la loc acelasi suflet
Ce parte de soare mereu as fi vrut sa aiba...
Murdara e ceara din acelasi zambet ?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu