Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 martie 2011

mireasa mea

,,Omoara-ma” de vrei, ,,omoara-ma” de poti daca asta e singura ta scapare dar te rog nu-mi rupe inima, nu rupe puterea vrajei ei, ca apoi sa umbli tot timpul cu capul plecat si sa nu mai poti privi cerul cu adevarat pentru ca e mult prea pacat. Stiu ca o sa plangi si-o sa suferi atunci pentru mine si stiu ca o sa-ti para rau ca nu esti in locul meu. Iar la nunta mea o sa am placerea sa-ti pot simti privirea plina de lacrimi, ce cantareste nemarginita frumusete a rochiei negre de mireasa, iar eu voi inebuni de placere cand voi saruta mireasa pentru ultima oara si cand o sa simt cum mana rece imi aluneca pe matasea neagra si-o sa descopar lucruri nevazute inca de fiinte umane. Atunci lumea v-a spune ca-s nebun ca am ales-o pe ea iar eu voi recunoste ca nu a fost decat o problema de ,,principiu”. Iar tu o sa razi si-o sa plangi, o sa razi pentru ca am fost nebun sa fac asa ceva si vei plange la gandul ca numai tu stiai cat de mult am iubit viata, care erai tu si cat de usor am putut sa ma insor cu EA pe care nici n-o vazusem si nici n-o cunoscusem! EA care era mai frumoasa ca oricand, ea care era Moartea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu