Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 martie 2011

Dansam cantind din inocentza
In minunata mea copilarie.
Si fericita am dansat in adolescentza
Cand am primit primul sarut,prima iubire.
*************************************
Si anii mei treceau in zbor ,usor
Ca dansul fulgilor pufosi de nea.
Si prinsa am fost si eu in dansul lor,
Rideam dansind alaturi de IUBIREA mea.
**************************************
Demult iubitul meu nu mai danseaza,
Ca aripile lui frumoase i-au fost frinte
De Cel de SUS, ce soarta ne-o dicteaza.
Iar eu dansez acum plingand cu el in minte.
***************************************
Dar astazi dansul meu e dor,e nebunie,
Dansind eu cad ,sau zbor visind ca-i fericit.
Si uneori am dansul lebedei stingandu-se in agonie,
Sau...prabusirea lui Icarus cand aripile frumoase i s-au frint!
**************************************

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu