Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 martie 2011

prieteni mei

..iubire!iubireeeeee!....cine ma striga oare?....aaaaaa e vantul hoinar.S-a invatat ca zilnic sa-mi mangaie tandru si delicat obrajii si sa ma intrebe ce mai fac....ce noutati am;ii spun ca inca visez,ca inca mai sper....,ca inca mai ploua cu lacrimi amare in sufletul meu prea ranit...si el,vantul, pleaca trist,dar nu inainte de a-mi rasfira cateva suvite rebele de par.....
apoi stiu ca ma va striga curcubeul sa ma intrebe si el cum mai sunt si imi va darui un sarut in culori sidefii....apoi va veni timpul si-mi va plange obosit in brate.....spunandu-mi:te iubesc ,copile,dar nu ma pot opri de tot....insa te iau cu mine in gand pretutindeni.....apoi ...florile ma intreaba daca te-am gasit si triste isi scutura parfumul ametitor plangand pe umerii mei,pe aripile mele frante...chiar asa!ce fel de inger oi mai fii si eu,daca toti plang de oful meu?!eu sunt ingerul luminii,al iubirii...eu trebuie sa aduc celor care isi doresc cu adevarat mAGIA IUBIRII CURATE SI SFINTE...DAR...CINE A MAI VAZUT ASA CEVA IN ZILELE ASTEA?...doar povesti.....arcul meu s-a rupt de atata durere...sagetile mele fermecate s-au topit in umbra tristetii nesfarsite....ce-a mai ramas?....doar speranta!speranta ca vei veni in sfarsit si-mi vei repara arcul......si-mi vei reda puterea de a straluci,de a-mi intinde iar perechile de aripi in mii de culori,.....de a rade in ochi de lumina pentru fiece suflet din universurile noastre.....te astept!...inca te astept...inca mai sper

4 comentarii:

  1. ma scuzati, dar NU CRED in DRAGOSTE!!!
    Mai exista asa ceva???

    RăspundețiȘtergere
  2. daca sti unde sa o cauti ai sa o gasesti

    RăspundețiȘtergere
  3. Speranta moare ultima, uneori doar speranta ne mai tine in viata si ne face sa mergem inainte

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha! bine, rebotezati-ma in Toma Necredinciosu' ca chiar daca o gasesc... oricum nu voi crede... :)

    RăspundețiȘtergere