Totalul afișărilor de pagină

joi, 31 martie 2011


încerc
să-ţi mângîi interiorul coapselor
dar tu
îmi îndepărtezi delicat mâna
aluneci
senzual de-a lungul pieptului meu
şi simt
pentru o secundă buzele tale fierbinţi
pe pântecul meu

te ridici
în coate şi mişti uşor din cap
alintându-mă
cu pletele tale bogate
atingi şoldul stâng cu palma
care alunecă în jos
de-a dreptul impudic

apoi
duci încet mâna spre gură
îmi lipeşti degetul de buze
şi şopteşti pe un ton lasciv
şşşşşşş!                                          
  te muşc
uşor de deget
mă las pe tine
cu toată greutatea mea
sarutându-te pătimaş
parcă o eternitate

apoi
te retragi de lângă mine
privindu-mă cu surprindere
mânie şi dragoste totală

te culci pe spate                                          
şi intri din nou în lumea
gândurilor
neîmpărtăşite vreodată în doi                    
trecându-ţi un picior cu gingăşie
peste trupul meu

Un comentariu: