Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 martie 2011

team vazut



Te-am vazut ieri…erai                                                       
Si luna si mare deodata
Sub clopot de stele bateai
In inima mea...minunat minunata.
                                                  


                                                     Te-am vazut azi, la apus
                                                     Cum cazi printre stele lovita
                                                    De mangaierile de sus
                                                    In inima mea…minunat fericita.


                    Te-am vazut azi …noaptea tarziu
                   Ardeai printre valuri de mine stiute
                   La cer m-ai chemat langa tine sa viu
                   Si-am venit…si m-am stins minunat…pe tacute…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu