Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 martie 2011

Unite au fost a nostre inimi
Cand tu mi-ai dat sa beau din cupa fericirii.
Dar astazi noi traim ca doi straini,
Si duc doar eu povara grea a despartirii.

Ma iarta acum ca voi pleca.
Din viata ta... eu voi iesi.
Pierduta sunt ca lacrima.
Pe drumul tau... eu nu voi mai pasi.

Tu... daca inca ma iubesti,
Trimite-mi, doar, din cand in cand,
Pe-o raza de la soare... vesti,
Ca esti mult fericit!Si... doar atat.

Acum eu plec din viata ta,
Tot trista cum am si intrat,
Plangand ca soarta iar mi-e grea,
Iar dragostea o vad iar un pacat.

Am fost ca Eva in Eden,
Cand marul sarpelui a gustat.
Si port ca ea, pentru etern,
Pacatul dragostei... cumplit pacat.

Acum... ca dar la despartire,
Sarut in lacrimi iti trimit.
Ramai pe veci a mea iubire,
Iar darul meu... e ultimul sarut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu