Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 martie 2011

privesc in noapte fotografia ta. dedicata ptr o persoana speciala.cand o va citi va intelege ca ai este dedicata

Privesc mereu a ta fotografie
In noptile ce-mi sint pustii,
Iar intunericul mi-aduce
Un gand de dor in orele tarzii.
********************************
As vrea sa te-ntilnesc macar o clipa,
Sa-ti mingai fruntea ganditoare,
Sa-ti dau sarutul meu in fuga,
Si-apoi sa-ti pun o singura-ntrebare.
*************************************
-"De ce ai chipul trist si-ngandurat,
Si buzele parca-ti suspin?"
Azinoapte te-am privit si am oftat,
Ca-n ochii tai vazut-am dor si chin .
*************************************
As vrea sa pot veni sa te sarut
Si-o stea de-argint sa-ti daruiesc,
Apoi sa zbor pe-o raza-n infinit
Si-n veci ,si-n infinit sa te ...privesc.
***********************************
As vrea sa pot opri chiar timpul,
Si clipa fericita cand ne-om intilni.
Sa ni se para mic chiar infinitul
In noaptea cand noi doi ne vom iubi!
***************************

2 comentarii: