Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 aprilie 2011

Nu stiu de ce, dar imi lipsesti in orice. Imi lipsesti cand ma trezesc si nu sunt in bratele tale, cand fac baie si nu te regasesc printre clabuci, cand citesc si nu ma intrerupi cu atingeri dulci, cand gatesc si nu esti acolo sa ma asisti, cand ma plimb singur si nu simt mana ta intr-a mea, cand ma uit la stele si nu esti langa mine sa imi citesti mesaje de dragoste de pe cer, cand ma uit la meci si nu iti striga sa piarda echipa cu care tii, cand plang si nu are cine sa-mi stearga lacrimile, cand ma culc si nu ma pot cuibari in bratele tale, cand ma uit la copaci, la animale, la oameni si nu te regasesc in nici unul, desi te vad in fiecare. Oare de ce mi se intampla asta? Poate pentru ca te iubesc si imi lipsesti in fiecare clipa? Oare daca voi adormi, te voi regasi in vis? Pentru ca spuneam ca iubirea noastra trece de tot, de somn, de moarte, de oceane. Si atunci stiu ca esti langa mine, caci tu esti in mine si vei ramane acolo mereu.

Un comentariu: